11.04.2008

puting susu

tak sempat aku nak cerita pasal anak aku yg baru lahir...lain kali lah aku tulis . aku nak certia pasalputing susu dulu... Aku tak pernah perkara macam ni pun kena fikir buat reseacrh and study. penat oooo...

tak sempat aku nak cerita pasal anak aku yg baru lahir...lain kali lah aku tulis . aku nak certia pasalputing susu dulu... Aku tak pernah perkara macam ni pun kena fikir buat reseacrh and study. penat oooo...balik kerja kena ker giant cari barang baby. dah tinggal seminggu isteri aku nak masuk kerja balik.tp anak aku still tak nak berpisah dari susu badan .bagi segala macam puting susu jenis berlubang jenis lubang x lubang y jenis rubber jenis polyethalena semua tak nak.klu bagi lagi mesti dia meraung dengan kuat nya...aku naik tension. itu baru bab puting lepas nak nak sesauai kan dgn susu lembu pulak satu cerita yg lain bab ni tak pas lagi. semlm aku br beli puting yg isap sahaja bentuk kecik sikit..balik bila dia bangun cuci terus cuba...mmm result yg bagus dia isap macam puting original...wah ada kemajuan. pemerhatian aku mungkin puting susu yg ada di pasaran terlaku besar dah bile masuk mulut dia jadi tak selesa. bile cuba puting yg hampir saiz dgnyg original dia tak perasan sgt. dulu aku pernah cuba tengah dia menyusu cabut kejap bg puting susu yg di beli ...dia nangis kuat bg yg original senyap cabut bg puting balik balik nagis balik.wah pandai nya anak aku ni kecik pun nak boleh kenal macam yg mana tak original..

No comments: